Thursday 7 November 2013

Pengalaman Peribadi

Sebelum ini saya telah menggunakan pelbagai produk yang popular dipasaran berjenama B, OnO, G dan sebagai. Namun saya dapati produk-produk ini diragui kehalalannya jugak keberkesanannya. Masaalah kulit saya adalah tona tidak sekata dan berjeragat. Sehinggalah saya bertemu dengan As Beauty Produk ini pada pertengahan Dis 2012. Alhamdulilah masalah kulit saya selesai dan saya rasa tona kulit semakin sekata, jeragat berkurang, kulit semakin licin dan kurang berminya. November ini masuk bulan ke-11 saya menggunakan As Beauty. Jeom baca sedikit kronologi saya bersama As Beauty:

Dis 2012 : Mula menggunakan As Beauty
Mac 2013 : Adik dan Suami mula perasan perubahan wajah dan adik berminat menggunakannya
Jun 2013 : Menjadi dropship As Beauty kepada ZailaMohamad
Ogos 2013 : Menjadi salah seorang pengedar As Beauty di Shah Alam, Selangor

Kini saya percaya As Beauty Produk sepenuhnya.
Jom layan sedikit gambar-gambar saya sebelum dan selepas menggunakan As Beauty Produk.

Siti Amely Jumaat
+60197200379
kedaimayaamely@gmail.com
Sebelum (Dis 2012)
  
Selepas ( Ogos 2013 )

No comments: